WeLcoMe t0 mY s!mplE bLog..iNi kIsaH keh!duPan sEorAng GaDis reMajA..jangAn lUpe f0llOw sAyA k..sAyAng kMu..sMgA you aLl aKaN hEpI..:)

~~ ♥ MENANTI KHABARMU ♥ ~~



Saatku memandang potretmu,
aku melihat sedalamnya matamu,
malah ku melihat jauh ke ulas bibirmu,
wajahmu aku tenung sepenuh hatiku,
memori indah kita terpasang dilayar mindaku.

kau tahu sayang,
tika itu yang ada hanya hujan air mata,
bila sesaat yang kau titipkan untukku,
aku simpan seperti sebulan yang berlalu,
sangat berharga kurasakan,
hanya bila kau memberi ruang berbicara denganku.

Dari hari ke hari,
saban waktu menanti khabarmu,
apa payahkah kau memberiku sedikit ketenangan?
apa susahkah dirimu memberikan aku sedikit kebahagiaan?
walau kau tahu betapa aku merindumu,
sejak mula kita bersama hingga kini,
tiada pernah merasa jemu mencintaimu.

Kau tahu sayang,
puas aku menaip aksara rindu padamu,
bersama lelehan hiba jiwaku,
inginku titipkan padamu di maya ini,
namun hatiku berbelah bagi,
tak mampu untukku lakukan itu,
kerna ku inginkan dirimu dihadapku,
katakan sejujurnya,
kerna aku terus..
menanti khabarmu. . . .



♥♥

p/s : copy & paste from



suke..??like n komen lah ..!!follow me k..(:

0 comments: