WeLcoMe t0 mY s!mplE bLog..iNi kIsaH keh!duPan sEorAng GaDis reMajA..jangAn lUpe f0llOw sAyA k..sAyAng kMu..sMgA you aLl aKaN hEpI..:)

::.. ♥ Aku Hanya Di Mata Kamu ♥ ..::



Ku lihat disana...
langit jingga kemerahan...
sayup berkicauan burung berterbangan..
adanya riang....di hati mereka..
di dada langit...melayari senja.

aku..bertanya..
dari hati..dan melirik awan jingga itu..
tetes air mata..ku biarkan di relung pipi..
kerna..saat itu..aku merasa..
aku hanya dimata mu..
tiada bertapak di hatimu..
ntuk menjadi bagian tunjang rindumu.

ku dakap hatiku yag tersiksa...
ku tak tahu apakah kau merasa..
kerna sungguh..aku terlalu..hiba..
bila ku sedar..segalanya..
aku hanya di matamu..
kerna aku bukan dewi hatimu...
ntuk ku berikan sakti cintaku.

ku..melewati hari penuh kesuraman..
lelah menjalani saat kecewa disakiti..
bila dulu..kau simpuhkan mimpi..
kau ikatkan janji..
kau menjadikan segalanya..
seakan pasti..
kini..sekadar aku..hanya dimata mu.

~usah biarkan aku berkelana janjimu...kerna ku tak mahu semua itu..yang menyakitkan hatimu dan hatiku..kerna..hanya ku ingin jujur hatimu..
kini..ikhlas membenarkan kata... 'apakah aku hanya di matamu'?

♥♥

p/s : aku copy & paste from 
  "kau sakitkan hati aku,kau kecewakan aku,tapi kau kata kau sayangkan aku"



suke..??like n komen lah ..!!follow me k..(:

0 comments: