WeLcoMe t0 mY s!mplE bLog..iNi kIsaH keh!duPan sEorAng GaDis reMajA..jangAn lUpe f0llOw sAyA k..sAyAng kMu..sMgA you aLl aKaN hEpI..:)

Merdeka !~~




wahhh , lame rasanya dah tak update blog nie . . . 

dah bersarang nampaknya . . . 

sarang ape erk , sarang semut sarang labah labah , sarang lebah or pape jelah . .
yang pasti itu tak penting sebab sekarang saya dah freedom . . ^^

kenapa ?

sebab saya dah laksanakan tanggungjawab sebagai pelajar tingkatan 5 di SMK tengku lela segara . . . 

bile dah cuti panjang nie tetiba rasa cam tak best pulak sebab tak tau nak wat apa . . 

kerja ?

bukan malas tapi saya cuma ada 3 minggu jer lagi tuk abiskan cuti nie dengan macam macam perkara yang saya angankan walaupun mungkin tak tercapai . . . 

sebab apa ?

dak lepasan SPM memang akan kena PLKN tapi yang tak kena tu Alhamdulillah laa kan  . . . 

tapi saya bersyukur sebab saya terpilih  . . 

selain dapat elaun dapat juga saya timba ilmu dan pengalaman kan  . . 

wahh , mesti best kan tapi harap semuanya berjalan dengan lancar . . 

semoga ALlah SWT permudahkan urusan saya sepanjang disitu dan jauhi saya dari keburukan . .. 

perasaan tak sabar tu membuak buak tapi rasa takot pun ada sebab dah tak lama je lagi . . 

risau sebab first time tapi Insya-Allah lama lama owkaylah tu kan . .  ( :

owkaylah sampai kat sinilah dulu entry tuk kali nie .. .  

panjang umur kita jumpa lagi . . .

daaa ( :

Fi Hifzillah . . . 


kami semua sahabat tapi semoga persahabatan kami berkekalan walaupun sekarang mungkin kami susah nak jumpa . . . kegembiraan di saat kami sudah merdeka . . . !  ( :





suke..??like n komen lah ..!!follow me k..(:

0 comments: