WeLcoMe t0 mY s!mplE bLog..iNi kIsaH keh!duPan sEorAng GaDis reMajA..jangAn lUpe f0llOw sAyA k..sAyAng kMu..sMgA you aLl aKaN hEpI..:)

♥ Andaiku Bercinta Lagi ? ♥

for this time , i'm single  . . . 

dah lama sebab dah setahun kot , hehe . . . 

tapi kenapa tajuk entry aku andaiku bercinta lagi ye ???

jeng jeng jeng . . . 

lepas aku SPM aku bosan sesangat . . 

ingatkan boleh laa jejalan mana mana macam balik kuantan dan melaka n g holiday . . 

tapi hampeh tol sebab semua sibuk nan kerja masing masing . . . 

so sad sebab aku dah tak lama lagi nak kena pergi PLKN . . 

aku suka tapi biarlah aku pergi dengan hati yang gembira sebab banyak kenangan dah tercipta tapi aku reda dan terimalah yang ini nasib aku . . 

ngeee !~~

sebab kebosanan tulah aku rasa macam nak bercinta . . 

mungkin best sebab sekurang kurangnya ada orang cara hal aku kan . . . 

hehehehe , macam kelakar pun ada . . . 

tapi aku dah janji nan diri aku yang aku takkan bercinta sebab aku nak rasa falling in love after married . .   ♥

korang rasa impian aku best tak ?

aku harap dapat jodoh yang sebaeknya yang boleh bimbing aku dunia dan akhirat . . . 
" Ya Allah , jika aku jatuh cinta , cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya pada-Mu , agar bertambah kekuatanku untuk menyintai-Mu . "
Gambar hiasan


cinta dulu dah banyak mengajar aku erti kehidupan yang sebenar . . 

mungkin cukuplah cinta aku before married setakat itu sahaja . . 

cukuplah dengan luka yang ada ini . . 


" Kadang kala kita perlu menangis untuk menghargai saat bahagia dan kadang kala kita perlu bergembira bagi setitis air mata "

sekian , cukup disini dulu entry aku buat kali ini ^^


suke..??like n komen lah ..!!follow me k..(:

0 comments: