WeLcoMe t0 mY s!mplE bLog..iNi kIsaH keh!duPan sEorAng GaDis reMajA..jangAn lUpe f0llOw sAyA k..sAyAng kMu..sMgA you aLl aKaN hEpI..:)

::.. Aku Suke Dia ..::


dari aku kecil lg aku dah suke kat dia . . 
mula mula memang x nak . . 
tp kita x boleh nilai dalaman dia melalui luaran dia . . 
jadi aku cubalah terima dia dalam hidup aku nie  . . 
bila aku dah terima dia . . 
barulah aku tahu dalaman dia macam mane . . 
memang x menyesal lah aku terima dia . . .
korang semua nak tahu x siapa dia . . 
ok ok ok lah . . 
aku bg thu korang tp janji . . 
korang p0wn kene terima dia . . .
hehehe . . ( :
dia adalah . . .. . . . . . .
jeng jeng jeng . . . .
nie lah dia . . 
ubi keledek . . . 



memang terbaekkKkk lah !!!!....
hehehe . . . 
korang dah tau kan siapa dia . . ?
nie lah aku nak bg tau kat korang semua . .  .
sedap tau x . . .
pg tadi aku makan kuih cek mek molek . . 
x kenal . . ?
nie dia kuih cek mek molek 2 . . . 


gambar nie aku search at google sbb aku x de kamera nak amik photonya . . 
hehehe . . . 
maef ye . . 
sedap tau kuih nie . . . 
lagi sedap kuih nie klau aku gaul dengan penuh senyuman . . 
ahahahak . . 
koyanya lah aku nie an . . 
aku gurau gurau j . . 
jangan datang cari aku suh gaulkan dah lah . . 
hehehehe . . .
ok ok . . 
aku nak minta diri dulu . . . 
dadaaaaa . . ( :

p/s:aku tgh makan ubi keledek rebus sambil update pasal dia tau !! best . . jangan lipas datang at katil aku dah . . x sanggup tengok lipas . . hehehe ( :




suke..??like n komen lah ..!!follow me k..(:

0 comments: