WeLcoMe t0 mY s!mplE bLog..iNi kIsaH keh!duPan sEorAng GaDis reMajA..jangAn lUpe f0llOw sAyA k..sAyAng kMu..sMgA you aLl aKaN hEpI..:)

:: . . MeRentaS DesA 2012 SMKTLS . . ::




hey semua . . 
first , aku ingat nak update sal nie semalam tp sebab pas aku wat homew0rk,aku giler sangat nak tengok citer aishiteru  . . 
so sekarang laa time tuk aku update sal nie . .  hehe ^^
kelmarin iaitu ari khamis b'tarikh 26/01/2012,telah b'langsungnya kejohanan bagi SMK TENGKU LELA SEGARA  . . 
haa, panjang x name sekolah aku . . ??
sebab panjang r ramai nak sekolah at situ  . . 
hehehe . . ^^
bukan sebab name tu ramai nak sekolah situ tp sebab disiplin & macam macam laa. . . 
kalau korang nak tahu try laa masuk sekolah nie ok . . ^^
b'balik pada tajuk aku sakni . .
pada aku laa kan taun nie memang bebudak nie perangai giler giler . . 
nak tahu knp aku cakap cam tu . . 
sebab semangat dia orang yang p'tahankan umah pasukan dia orang . . 
b'gegar satu dewan sekolah tu dgn sorakan sorakan dari setiap umah pasukan . . ^^
time tu je dia orang gadoh tp pas abis dia orang still together . .
before aku sambung sikit lg laa juga . . 
jom kita terjah picture yg di ambil time tu . . ^^

before start b'lari . . 





~~taklimat dari pengetua kami . .!

~~cg traffic lela . . hehe ^^

~~bacaan doa oleh ustaz nazri. . 

saat larian b'mula . .

~~dari tapak p'himpunan melalui jalan ke asrama para pelajar ke garisan p'mulaan . .

~~  L15

~~ L18

~~ P15

~~ P18

~~garisan penamat tahun nie at pintu pagar utama sekolah . . ^^


lepas merentas desa . . bagi bagi hadiah laa pulak . . ^^








tu jelah picture yg aku ley kongsi nan korang smua . . 
de banyak lagi tp xkan lah aku nak upload semua kan . .  penat jari aku nanti . . ^^
tengoklah betapa kecohnya bebudak sekolah aku nie . . 
x kire laki laki mahupun pompuan lau dah semangat,b'sorak sakan laa . . 
hehehe . . ^^
memang enjoy sesangat tau time nie . . 
jauh jga kami merentas desa tp aku xtau dalam berape km . . 
yg pasti memang memenatkan dengan kepanasannya . . 
huhuhu ^^
tuk johan keseluruhan telah dimenangi oleh umah sukan bendahara(hijau) . . . !!(umah sukan aku tu )
b'jaye jga bendahara p'tahankan kejuaraannya selama 6 tahun b'turut turut . . 
naib johan umah paduka(biru),ketiga temenggung (kuning),n last laksamana(merah) . . 
tahniah kepada pemenang n yang kalah tu b'sabar n usaha lg ok . . 
aku . . ?
aku x de rezeki ,so x menang tp sekurang kurangnya aku bangga sebab aku boley sumbang 2 mata tuk umah sukan aku . . ^^
aku jeles sesangat sebab teman tp mesra aku dapat no . . 
nak tau sapew dia . . ??
hahaha . . dalam banyak banyak pic at atas sana de satu pic de muke dia . . 
aku ingat nak letak pic dia time dia naek pentas tp lau aku letak nanti mesti kecoh sebab dia famous kat sekolah aku tau . . 
so aku letak pic dia yg t'sembunyi sikit . . 
hehehe ^^
nie dah jauh dari tajuk aku kan . . ??
ok ok ,sal dia nanti aku update laen ari ok . . ^^
nak tengok muke aku pas lari dalam cuaca panas x . . ?
nah,tengoklah . . hodoss kan . . 
|
\,/


rasanya sampai sini jelah tuk ari nie . . 
aku pun banyak kije nak buat sebab family aku x berape sihat so aku yg sihat wlaupun sakit kaki kenelah rajin rajin kan diri nie . . ^^
sekian ,mekaseh !! ( :

p/s : semua pic tu aku amek dari fb cg sekolah aku . . lau aku amek memang x lari r aku time tu . . aku juga rugi  . .mekaseh to mama rina sebab kongsi pic pic tu . . harap cg x kisah sy amek pic tu dri fb cg . . hehe ^^


suke..??like n komen lah ..!!follow me k..(:

0 comments: