WeLcoMe t0 mY s!mplE bLog..iNi kIsaH keh!duPan sEorAng GaDis reMajA..jangAn lUpe f0llOw sAyA k..sAyAng kMu..sMgA you aLl aKaN hEpI..:)

::.. Bunga Bunga Cinta ..::

saat pertama kali saya kenal awak..

saya x pernah t'lintas akan suke kan awak..

x pernah t'fikir akan tumbuh sesuatu dalam hati saya...

yang mulai indah dan harum merekah...


tulusnya hati awak telah m'buka hati saya...

tegasnya awak buat saya x meragukan diri awak..

terciptalah harapan yang suci...

yang menyatukan janji kita..


bunga bunga cinta yang bersemi...

di antara kita adalah datangnya daripada-NYA....

semoga Tuhan tautkan cinta di hati kita...

berdasarkan keredhaan-NYA...


saya ikhlas sayangkan awak dari hati saya...

saya suke kan awak kerna diri awak sendiri...

dan hadirnya perasaan ini hanya tuk awak..


bukan senang tuk saya lupekan awak...

bukan senang jga tuk saya lepaskan awak...

semoga perhubungan yang tercipta..

mampu berkekalan...

semoga maut yg memisahkan kita...

saya sayangkan awak..

cinta naqira..


Muhammad Naqiyuddin Aizad Bin Muhamad...

(:





suke..??like n komen lah ..!!follow me k..(:

0 comments: